Club Bayer je spletna platforma, katere skrbnik je Bayer d.o.o. Usmerjena je v izobraževanje, obveščanje in lojalnostni program za farmacevtske strokovnjake v Sloveniji. Več informacij lahko najdete v tej infografiki ali v videoposnetku, ki opisuje delovanje spletne platforme Club Bayer, v razdelku Kaj je Club Bayer?
Glavni namen je opolnomočiti zaposlene v lekarni z dodatnim znanjem in izobraževanji.
V spletni platformi Club Bayer boste našli: kakovostno izobraževalno vsebino, s katero se boste podučili o aktualnih zdravstvenih kategorijah, zabavne kvize, s katerimi boste preverili svoje znanje, in spletne seminarje.
Kot uporabnik lahko izboljšate svoje znanje in prihranite čas pri delu v lekarni.
Da, v razdelku »Kaj je Club Bayer« lahko najdete številne video posnetke o vseh funkcijah spletne platforme Club Bayer: kako se registrirati, kako izvajati usposabljanja in spletne seminarje.
Club Bayer je posebej zasnovan za glavne brskalnike na trgu: Google Chrome, Microsoft Edge in Mozilla Firefox. Če uporabljate drug brskalnik in izkušnja ni optimalna, vam priporočamo, da dostopate prek enega od brskalnikov, ki smo jih navedli.
Dostopate lahko prek katere koli razpoložljive naprave: računalnika, mobilnega telefona in tablice.
Izključno le strokovna javnost, kot je opredeljena v Zakonu o zdravilih in iz njega izvirajočih zakonskih predpisov.
V primeru, da Bayer zazna, da registrirani član platforme Cluba Bayer ni del strokovne javnosti, bo Bayer odstranil tega uporabnika, brez kakršne koli pravice do unovčenja tabletk, pridobljenih v okviru nagrajevanja. Podobno bo Bayer ravnal v primeru, da zazna, da uporabnik svoje kode za dostop deli s tretjo osebo – Bayer bo odstranil tega uporabnika, hkrati pa lahko tudi odstrani lekarno, ki ji pripada, brez kakršne koli pravice do unovčenja tabletk, pridobljenih v okviru nagrajevanja.
Za vstop v Club Bayer morate potrditi svoj račun, da dokončate celoten postopek registracije. Če ste član osebja, vas mora direktor/ica oz. lastniki/ca lekarn ali pa Bayer skrbnik platforme,sprejeti in vam dodeliti vlogo. Če želite potrditi svoj račun, morate dostopati do samodejnega e-poštnega sporočila, ki ga pošlje Bayer, in klikniti »Aktiviraj svoj račun«.
V tem primeru se morate najprej prepričati, da ste izbrali pravilno lekarno, ki ji pripadate. Če imate v svojem profilu že dodeljeno lekarno, to pomeni, da vas mora Bayer skrbnik še potrditi. V primeru, da se to ne zgodi, nam pišite na club.bayer.si@bayer.com.
Od Bayerja boste prejeli e-poštno sporočilo z razlago, kaj je Club Bayer ter povezavo za registracijo. Ko kliknete na povezavo, boste preusmerjeni na stran za registracijo. Po končani registraciji boste morali potrditi svoj račun. To storite s potrditvenim e-poštnim sporočilom, kjer kliknete na »Aktiviraj svoj račun«. Nato se boste lahko s svojim e-poštnim naslovom in geslom prijavili v Club Bayer.
Možnost povabila drugih zaposlenih v Club Bayer imajo zgolj direktor/ica oz. lastnik/ica lekarne ter vodja. Navodila za deljenje povabil so sledeča: Ko se prijavite v Club Bayer, boste morali iti na vrh domače strani, kjer je gumb »Moj profil«. Kliknete nanj in na levi strani platforme se vam odpre več podkategorij. Kliknite na »Moja lekarna« in nato na gumb »Dodajte novega člana«. Vaša e-poštna aplikacija se bo odprla, skupaj z avtomatsko generiranim sporočilom ter povezavo za registracijo na platformo, ki jo nato preko vašega e-poštnega nabiralnika pošljete zaposlenim, ki jih želite povabiti v Club Bayer.
Ko se vaša ekipa registrira v Club Bayer, boste prejeli e-poštno obvestilo, da sprejmete nove člane v platformo. Pojdite na "Moj profil" > "Moja lekarna" in videli boste čakajoče zahteve. Dodeliti jim morate vlogo in sprejeti ali zavrniti vsako zahtevo.
Lahko dodelite 2 vlogi: vodja lekarne ali lekarniški strokovni delavec. Razlika med obema vlogama je v tem, da ima vodja lekarne enaka dovoljenja kot direktor/ica oz. lastnik/ica lekarne, saj lahko upravlja svojo lekarno v profilu, ter povabi preostale člane ekipe, da se prijavijo v platformo. Vsi potrjeni uporabniki lahko dostopajo do vseh vsebin Cluba Bayer.
Ko prejmete e-poštno sporočilo s povabilom, morate klikniti na povezavo in dostopati do registracije Cluba Bayer. Izpolnite svoje osebne podatke, geslo, sprejmite splošne pogoje uporabe in izjavo o zasebnosti. Ko se registrirate, boste prejeli samodejno e-poštno sporočilo za potrditev vašega računa. Ko potrdite svoj račun, vas bo moral direktor/ica oz. lastnik/ica lekarne ali vodja sprejeti kot člana in vam dodeliti vlogo. Ko bo to storjeno, boste lahko uživali v vseh ugodnostih Cluba Bayer.
Dostopali boste lahko le do svojega profila in domače strani. Ne boste imeli dostop do izobraževalnih vsebin.
Če je vaša zahteva zavrnjena, boste imeli omejen dostop do vsebine Club Bayer. Če ne delate več v lekarni, preko katere ste se registrirali, morate v tem primeru spremeniti lekarno in v svojem profilu dodati novo lekarno, v kateri delate. Lahko greste v svoj profil in vložite zahtevo za svojo novo lekarno, če je le-ta registrirana pri Clubu Bayer. V tem primeru bomo prejeli vašo zahtevo za potrditev in dodelitev vloge. Shranjeno boste imeli tudi vso svojo zgodovino kot uporabnik in pridobljene tabletke.
Dodajanje fotografije in opisa v vaš profil je pomemben del personalizacije vaše izkušnje, ki bo omogočila, da vas drugi uporabniki bolje spoznajo. Odprite »Moj račun«, kliknite »Naloži sliko« in izpolnite polje za opis s kratkim opisom vašega profila, interesov, izkušenj in vaše lekarne. Nato kliknite gumb »Shrani«.
Za prikazovanje bolj prilagojene vsebine je pomembno, da izberete svoje interese. Izbirali boste lahko med večjimi kategorijami vaše lekarne in temami, ki vas najbolj zanimajo. V svojem računu izberite urejanje profila, izberite oznake s temami, ki vas najbolj zanimajo, in shranite. Interesi bodo shranjeni v vašem profilu in lahko jih boste kadar koli posodobili.
Pomembno je, da je profil vaše lekarne ves čas posodobljen, da lahko prilagodimo vašo izkušnjo in da vas drugi bolje spoznajo. Kot lastnik ali uporabnik v vlogi vodje boste lahko posodobili vse podatke o lekarni, na primer sliko, naslov, telefonsko številko, e-poštni naslov, spletno stran in povezave do profilov v družbenih omrežjih. Odprite svoj račun, Moja lekarna, uredite polja in pritisnite »Shrani«.
Izobraževanje vsebuje specializirane vsebine o temah, povezanih z zdravjem in delom v lekarni, ki so predstavljene v različnih oblikah, na primer video posnetkih, infografikah in predstavitvah, in s katerimi se lahko poučite ali osvežite znanje o zdravljenju, izdelkih Bayer in poslovnem vidiku dela v lekarni. Vsa izobraževanja je razvilo podjetje Bayer in sicer skladno z vsemi medicinskimi in zakonodajnimi standardi v veljavi. Izobraževanja so bila temeljito preverjena v podjetju Bayer.
Izobraževanja so namenjena posredovanju relevantnih informacij strokovnjakom, ki delajo v lekarni, da se izboljšajo njihova priporočila glede farmacevtskih izdelkov. Prek izobraževanj se boste lahko poučili o različnih kategorijah, kot so vitamini, prebavne težave, intimno zdravje žensk, nega kože, gripa in prehlad.
Na voljo so vam različni filtri, s katerimi poiščete tisto izobraževanje, ki vam najbolj ustreza. Iščete lahko po kategorijah zdravja, po oznakah, v iskalnem polju ali po vrsti izobraževanja (strokovna izobraževanja, izdelki ali nasveti).
Vsako izobraževanje lahko dobi oceno največ 5 zvezdic. Izračuna se kot povprečje vseh ocen uporabnikov, ki so sodelovali v izobraževanju. Pred začetkom izobraževanja boste lahko videli podrobnosti ocen glede na koncept: vsebina je zelo kakovostna, naučil sem se, priporočam in uporabil bom pri delu.
Ko boste odprli razdelek izobraževanje, boste našli izobraževanja glede na kategorijo: zdravje ali poslovne vsebine. Tam lahko s pomočjo iskalnega polja ali filtra iščete po temah in izberete želeno izobraževanje.
Seveda, ne skrbite. Če ne odgovorite na vprašanja v dodeljenem času ali če je odgovor napačen, imate neomejeno število poskusov za pravilen odgovor. Tudi izobraževanje lahko začnete ponovno, kolikokrat želite.
Izobraževanje lahko ponovite, kolikokrat želite. Po izobraževanju boste lahko odgovorili na vprašanja, ne boste pa imeli ponovne možnosti oceniti samega izobraževanja.
Da, Club Bayer bo redno objavljal nova izobraževanja. Posodobitve bomo izpostavili v razdelku Moja izobraževanja in vas obveščali o njih. O novostih vas bo lahko obveščal tudi vaš strokovni sodelavec/ka.
Vsak uporabnik, ki ga je preveril in sprejel/a direktor/ica oz. lastnik/ca lekarne, lahko pridobi tabletke z opravljanjem izobraževanj in sodelovanju pri izzivih.
Tabletke, ki jih imaš, si lahko ogledaš v Mojem profilu > Moje tabletke.
Lahko oglejte si svojo uvrstitev v razdelku Moj profil > Moje tabletke > Vaša uvrstitev. Videli boste lahko svoj razvoj in videli, kako prekašate druge člane platforme.
Odpreti morate katalog Moje tabletke, izbrati izdelek in pritisniti gumb za unovčenje.
Opravljajte izobraževanja ter prisostvujte pri izzivih. Pri tem boste prejeli tabletke, ki jih boste lahko kasneje zamenjali za nagrado. Nagrado bomo poslali neposredno v vašo lekarno.
Pišite nam na club.bayer.si@bayer.com in nam zastavite vprašanje ali poročajte o morebitnih težavah. Odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.